عاشقی دل سوخته

عاشقی دل سوخته

عاشقی دل سوخته

عاشقی دل سوخته

بودنت را دوست دارم..............................................

  بودنت را دوست دارم

  

  

              چو‌گل روئیدنت را دوست‌ دارم

  

  

               ز من خواهی که گویم حرف بسیار

 

   

                ولی من دیدنت را دوست دارم

 

  

                ز من‌ رنجیده‌ای‌ که‌ بی‌ وفا‌ام‌

  

   

                 همین‌ رنجیدنت‌ را دوست‌ دارم‌

  

  

 ب              به‌ وقت‌ دیدن‌ دیدار‌ شادم‌

 

   

                  همیشه‌ دیدنت‌ را‌ دوست‌ دارم‌

  

      

                   چو‌ گل‌ می‌خندی‌ و لبریز‌ عشقی

  

     

                    من‌ این‌ خندیدنت‌ را‌ دوست‌ دارم‌

 
 
                     عزیزم‌ نام‌ تو‌ بسیار‌ زیباست‌

    

      

                       فدایت‌،خواندنت،خندیدنترا‌ دوست‌ دارم‌

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امین جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ق.ظ http://samin.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز.وبلاگ من با مطلب(( گریه)) به روز شد.خوشحال میشم با ارائه نظر خود باعث دلگرمی اینجانب گردیده.
www.samin.mihanblog.com

با تشکر:سید امین زاهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد