عاشقی دل سوخته

عاشقی دل سوخته

عاشقی دل سوخته

عاشقی دل سوخته

همیشه به تو عشق ورزیده ام..

همیشه به تو عشق ورزیده ام...

 

 

از آن هنگام که زمان آغازیدن گرفت

 

از آن هنگام که باران باریدن گرفت

 

از آن هنگام که درد عشق تو را احساس کردم

 

بسیار شاد بودم

 

و ما از اشتیاق هم ترسیده بودیم

 

من همیشه به تو عشق ورزیده ام

 

هیچ کس دیگری در میان نبود

 

تو را شناختم پیش از آنکه خود را بشناسم

 

آه ! عزیز من ! من همیشه به تو عشق ورزیده ام

 

تو بسیار نزدیک ، برای آسایش من بودی

 

بسیار دور از دسترس بودی

 

به دور دست گام بر می داشتی

 

باید تو را نگاه می داشتم

 

می توانستی بمانی تا به تو بگویم !

 

من همیشه دوستت دارم

 

و هنگامی که تو مرا صدا می کنی ، این مرا به گریه می اندازد

 

ما هرگز زمان را برای « تو و من » نساختیم

 

اگر من همه آنها را دوباره زنده کنم

 

من هرگز نمی گذاشتم که پایان یابد ، من هنوز با تو بودم

 

آه خدا ، من تو را از دست دادم

 

با وجود اینکه ما راه های جداگانه ای را می رویم

 

هرگز دیدن رویا ، درباره تو را پایان نمی دهم

 

من همیشه به تو عشق ورزیده ام .

 

 


عشق تو را درسینه دارم
وحشتی از مردن ندارم
تا عشق تو را درسینه دارم
زندگیم را به پایت می گذارم
تا عشق تو را درسینه دارم
عاشقانه دوستت می دارم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد