عاشقی دل سوخته

عاشقی دل سوخته

عاشقی دل سوخته

عاشقی دل سوخته

تو را من دوست می دارم به شیدایی به شور عشق

تو را من دوست می دارم        به شیدایی به شور عشق
 به مجنون پرُ آوازه              به قطره قطره ی باران
 به گلبرگ تر و تازه             به هر یادی که در خاطر
 به یادت بسته شیرازه           به چشمانت که می دوزد
 نگاهم را به دَروازه             تو را من دوست می دارم              
نمی دانم، نمی دا نم چه اندازه       به گل هایی که می روید                                             
 بهاران در دل صحرا             به دشت سینه عاشق                                                                  
 که می سوزد زهجران ها      به سوگند دو دل با هم                                                                                                    
 که می بندند پیمان ها          به گرمایی که می بخشد
 نگاهی بر دل شیدا             تو را من دوست می دارم               
به آبی وسعت دریا              به اشک شوق دیداری                                               
به پایان شب هجران            به مستی و صفای می                                                                               
به شور و عشق بی پایان      به غوغای دل عاشق                                                                                                    
به صبح وصل مشتاقان        به لحظه لحظه با یادت
که آرامش دهد بر جان         تو را من دوست می دارم              
                    میان جمله ی خوبان
      

نظرات 2 + ارسال نظر
دانیال جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ق.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی داری به ما هم سری بزن در وبلاگ ما از آنچه در فکر شماست قرار میگیرد و روزی 5 یا 6 بار آپدیت میشود خوشحال میشم سر بزنید و هر چه مبخواهید درخواست کنید راستی اگر با تبدل لینک موافقی لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم

دانیال شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:09 ق.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام ممنون از یانکه سر زدی منم لینک شما را گذاشتم فقط شما لطف کن لینک من را با این نام بذار۞●●۞ بهترین برای دانلود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد